Tényleg egyszerű a reklámszövegírás?

Reklámszöveg

Reklámszöveg

Sok megrendelő kezdi azzal, hogy majd cégen belül megírják a szöveget. Majd egy idő után mégis megérkezik a teljes reklámszövegírás megrendelés. Azok, akik cikkek írásával foglalkoznak, jól tudják, hogy ennek is, mint minden munkának, van egy rutinja, ami nélkül a reklámszöveg döcögős vagy mesterkélt lesz.

A nagyobb cégeknél külön stáb dolgozik egy-egy szlogenen, ami a reklámszövegírás külön kategóriája. Ahhoz, hogy lendületes legyen a cikk és ez fent is maradjon, nem elég csak egyszerűen megfogalmazni valamit, hanem többszörösen kell átnézni, javítgatni és figyelni a lendületességét.

A kreatív szövegírás technikája segít ebben, mivel nemcsak száraz tényszerű adatok összefoglalása kerül a cikkbe, hanem egy játékosság vagy könnyedség is. Természetesen a reklámszövegírás része a tényszerű adatok felsorolása is, de ilyen tartalmat hosszan olvasni unalmas és egyhangú.

A tapasztalat azt mutatja, hogy az emberek kedvelik a könnyebb hangvételt és a fordulatokat, még egy weboldal esetében is. Ezért a kreatív szövegírás egy jó lehetősége a minőségi szövegek megjelenésének a weboldalon.