Multi level marketing, avagy munka, mely a jövőbe mutat.

Multi level marketing

Multi level marketing

Az MLM (avagy multi level marketing) az az értékesítési vállalkozás-forma, ahol az embert aszerint ítélik meg, mennyit fektette be a munkájába, s ezáltal milyen sikereket ért el. A normális munkavégzés világában ez nem mindig teljesül. Gondoljunk csak egy tanárra, aki a napi munkája (tanít, ugye) mellett otthon még fel is készül a másnapra-harmadnapra (ha dolgozatot kell javítani, ugye), ám ennek ellenére mégsem ismerik el azt, amit csinál. Nem ismeri el a politikus, nem feltétlenül ismeri el a társadalom – s egyáltalán nem biztos, hogy elismeri az adott intézményvezető. Ezzel szemben, ha valaki a multi level marketing terén a belét is kidolgozza, utánamegy az ügyfeleknek, szuggesztív személyisége révén pedig másokat is rábír, hogy kövessék az ő útját, akkor a végén mindenki boldog lesz. Örül majd a főnök, hogy általunk lett egy újabb erős tagja a szervezetének; örülnek az alattunk serénykedők, mert látják, hogy van értelme az egésznek; s végül örülünk mi magunk is, mert a befektetett munka látványosan megtérül. Mindez pedig úgy, hogy nincsenek gáncsoskodók, nincsenek ellenérdekelt felek, nincsenek károgó, alakoskodó munkatársak. A multi level marketing világa éppen ezért minden olyan munkavállaló előtt nyitva áll, aki szeretne változtatni jelenlegi elégtelen munkakörnyezetén.